دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲ آخرین ویرایش بر پایه سامانه همگام

دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲

دانلود کامل ترین فایل دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲ در سال تحصیلی جدید

دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲ چیست ؟

دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲ عنوان بخشی از پکیجی است که در سایت ما وجود دارد و در سال های اخیر در رابطه با چگونگی تنظیم مدیران مدارس از طرف آموزش و پرورش ابلاغ گردید. تا قبل از ابلاغ این فعالیت به مدیران ، نگارش و تنظیم مستندات برنامه سالانه بر اساس سلایق شخصی و محدودیت های زیاد انجام می گرفت. به همین دلیل نوع نگارش و چشم اندازهای همه مدارس با هم متفاوت بود. در همین رابطه معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با ابلاغ ای فعالیت به مدارس توانست ، برنامه ریزی مدیران ابتدایی را با هم یکپارچه نموده و فعالیتی را برای کلیه مدارس سراسر کشور با یک قالب خاص فراهم نماید.

طرح تدبیر

دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲ چه اهمیتی دارد ؟

دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲ کمک بسیار زیادی به رسیدن به اهداف آموزشی و پرورشی در این مقطع نمود. در واقع مدیران ابتدایی به دلیل پیش بینی کلیه فعالیت ها و چشم انداز های موجود و اختصاص امتیاز به هر یک از محور ها در فرم خام دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲ خود را ملزم به رعایت تک تک بند ها می نمایند. با رعایت همه جانبه و تنظیم و اجرای تمام و کمال دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲ در مدارس ابتدایی علاوه بر کسب نمره و امتیاز کامل ارزشیابی دانش آموزان نیز از سطح علمی و آموزشی و همچنین تربیتی و پرورشی بالاتری برخوردار خواهند بود.

کاملترین نمونه در فضای مجازی قابل ویرایش آماده برای استفاده مدیران گرامی در سال تحصیلی ۴۰۳-۱۴۰۲

افتخار داشته ایم تا بتوانیم در سال تحصیلی جدید نمونه دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲ ابتدایی و دبستان گامی هرچند کوچک برای شما برداریم.

دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲ مدارس

وبسایت تخصصی ما در تلاشی اقدام به گردآوری نمونه فایل های دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲ ابتدایی و دبستان به همراه کاملترین برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و سایر فایل هایی که بصورت فصلی و در چهارچوب آیین نامه ها و بخش نامه ها به سیستم آموزشی کشور اضافه میشوند کرده و آنها را در اختیار فرهنگیان و همکاران عزیز جهت دانلود قرار میدهد.

اهداف بزرگی که مدیران سایت تخصصی ما برای خود در نظر گرفته اند بسیار فراتر از اهداف مادی بود و بر خلاف تعدادی از سایتها که اقدام به کپی برداری از نمونه فایل های دیگران میکنند همه فایل هایی که در سایت ما به شما معرفی می شوند اعم از دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲ , اقدام پژوهی, طراحی آموزشی , تجربه نگاری و… تماما و مستقیما توسط کارشناسان و فرهنگیان عزیزی که با ما همکاری می کنند نگارش و آماده سازی شده است.

طرح تدبیر

مدیران و معاونین محترم برنامه های دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲ خود را به اشتراک بگذارید.

از این جهت که بتوانیم نقشی کوچک در ارتقاء کیفیت آموزش در مدارس کشور برداریم به خود می بالیم و از همکارانی که بصورت مستقیم یا با واسطه از فایل های ما استفاده میکنند  تقاضا داریم در جهت بهبود عملکرد ما و تهیه فایل های بهتر دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲ ابتدایی و دبستان و سایر فایل های مورد نیازتان ما را راهنمایی کنید.

ده ها نمونه فایل از جمله فایل دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲ را که تماما بصورت اختصاصی تدوین شده اند می توانید دانلود کنید.

طرح تدبیر

منتظر نظرات سازنده شما هستیم

مدیران و معاونین عزیز ما با افتخار در کنارتان هستیم تا در روند تهیه و نگارش دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲ بتوانید با نگرشی نو اقدام کنید . وبسایت تخصصی ما با افتخار و بهره گیری از کمک تعدادی از فرهنگیان عزیز بازنشسته و شاغل در ساختار نظام آموزش و پرورش کشور در تلاش است تا بصورت تخصصی و با توجه اهمیت موضوع دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲ در این حوزه ورود کرده و هزاران فایل دانلودی را با در اختیار همکاران گرامی قرار میدهد تا شاید بتوانیم از این راه به پیشبرد اهداف آموزشی شما کمک کنیم. ؛ امیدواریم تا در این مسیر بتوانیم به نیازهای شما پاسخ داده و در مسیر خدمت رسانی به جامعه علمی و فرهنگی کشور مثمر ثمر باشیم.

چرا دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲ در آموزش و پرورش مهم است ؟

دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲ در آموزش و پرورش از مهمترین فعالیت هایی است که در سال های اخیر به مدیران ابلاغ گردیده است. در مدارس معلمان ملزم به برنامه ریزی و تدوین مستندات خود در این رابطه هستند.

 دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲ در سایت آموزشی

دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲ در سایت آموزشی ما یکی از دستورالعمل های الزام اور به مدیران ابتدایی بود. مدیران ابتدایی اعم از عادی و دولتی ، هیئت امنایی، غیر انتفاعی و… می بایست برنامه تدبیر خود را از تدوین نموده و از مزایای سایت آموزشی ما استفاده نمایند. هدف از انجام این کار و ابلاغ این دستورالعمل فعال نمودن هر چه بیشتر معلمان و تسریع در نگارش و تدوین دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲ توسط آنها می باشد.

طرح تدبیر

دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲ برای مدارس ابتدایی

یک فایل که از آن به دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲ نام برده میشود باید چهارچوب کلی خاصی را رعایت کند در عین اینکه نیاز نیست از همان زاویه ای نگارش شود که دیگران نوشته اند . در کل دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲ چند آیتم کلیدی را باید در ساختار خود داشته  باشد که عبارتند از : انضباط و کنترل ، داشتن خلاقیت ، دقت در نگارش  ، داشتن تمرکز، بی طرفی  که هر کدام از این پارامترها اگر بدرستی رعایت شوند بدون شک میتوانند منشاء اثر باشند و در نهایت باعث بهبود شاخص های کیفی و کمی شوند.

از منظر اینکه بخواهیم یک تعریف کلی از دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲ ارائه کنیم لازم است به چند نکته اصلی توجه داشته باشیم . این گزارش یک روش منظم است که از گام های متوالی محقق شده تبعیت می کند ؛ این گزارش از نظر ترتیب و توالی به دنبال هم انجام شده و در نهایت موجب رسیدن به هدف خاصی می شود

دانلود دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲کاملترین دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲ مدارس ابتدایی سال ۴۰۳-۱۴۰۲برنامه سالانه بر اساس دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲ در سال تحصیلی ۴۰۳-۱۴۰۲  بافرمت ورد (قایل ویرایش )براساس ساحت هامتناسب با ساحت های سامانه همگام.

برنامه ی عملیاتی دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲ (ویژه مدارس ابتدایی ) ۶ ساحت فرمت جدید

برنامه سالانه و تقویم اجرایی مدارس ابتدایی براساس دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲ مدارس سال تحصیلی ۴۰۳-۱۴۰۲ بصورت ورد

طرح تدبیر

جدید ترین برنامه تدوین شده

با سلام و احترام محضر تمامی مجریان برنامه تدبیر .

پیرو درخواست همکاران محترم مبنی بر فرم نمونه ابلاغ ، شرح وظایف ، اهم فعالیت های برنامه تدبیر و . به شرح  پیوست ، نمونه فرم های تهیه شده  در خصوص اجرای برنامه تدبیر جهت استفاده و بهره برداری شما عزیزان در سایت بارگزاری می گردد.

جدیدترین دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲ مدارس ابتدایی سال ۴۰۳-۱۴۰۲

جدیدترین دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲ مدارس ابتدایی سال ۱۴۰۲   دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲ مدارس ابتدایی  براساس نگارش جدید  براساس ساحت های سند تحول دانلود برنامه ی سالانه و تقویم اجرایی دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲ سال تحصیلی ۱۴۰۲-۴۰۳براساس نگارش جدید  توضیحات و فهرست آنچه که در این فایل موجود است   جدیدترین دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲ مدارس ابتدایی سال ۱۴۰۲ برنامه تدبیر

دانلود فرم خود ارزیابی دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲

دانلود برنامه تدبیر ویژه مدیران و معاونان و مجریان دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲

فرم خود ارزیابی مدیریت مدارس ابتدایی با عنوان برنامه تدبیر ویژه مدیران مدرسان و کلیه عوامل اجرا کننده دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲ فرم خود ارزیابی برنامه تدبیر جدیذا با هماهنگی ادارات و آموزش و پرورش شهرستان های مختلف بصورت کاملا اختیاری توسط کارشناسان آموزش ابتدایی با طراحی سوالات مختلف و محک زدن مدیران در حوزه های مختلف مدیریت آموزشگاهی برگزار  می شود.

طرح تدبیر

دانلود فرم دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲

دانلود برنامه تدبیر ویژه مدیران و معاونان و مجریان تدبیر

فرم خود ارزیابی مدیریت مدارس ابتدایی با عنوان برنامه تدبیر ویژه مدیران مدرسان و کلیه عوامل اجرا کننده برنامه تدبیر

فرم خود ارزیابی برنامه تدبیر جدید با هماهنگی ادارات و آموزش و پرورش شهرستان های مختلف بصورت کاملا اختیاری توسط کارشناسان آموزش ابتدایی با طراحی سوالات مختلف و محک زدن مدیران در حوزه های مختلف است.

دانلود برنامه تدبیر ویژه مدیران و معاونان و مجریان برنامه تدبیر

فرم خود ارزیابی مدیریت مدارس ابتدایی با عنوان برنامه تدبیر ویژه مدیران مدرسان و کلیه عوامل اجرا کننده دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲

فرم خود ارزیابی برنامه تدبیر جدیذا با هماهنگی ادارات و آموزش و پرورش شهرستانهای مختلف بصورت کاملا اختیاری توسط کارشناسان آموزش ابتدایی با طراحی سوالات مختلف و محک زدن مدیران در حوزه های مختلف مدیریت آموزشگاهی برگزار می شود.

دانلود فرم خود ارزیابی دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲

دانلود برنامه تدبیر ویژه مدیران و معاونان و مجریان دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲

فرم خود ارزیابی مدیریت مدارس ابتدایی با عنوان برنامه تدبیر ویژه مدیران مدرسان و کلیه عوامل اجرا کننده دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲ فرم خود ارزیابی برنامه تدبیر جدیذا با هماهنگی ادارات و آموزش و پرورش شهرستانهای مختلف بصورت کاملا اختیاری توسط کارشناسان آموزش ابتدایی با طراحی جدید

دانلود برنامه ی سالانه و تقویم اجرایی کامل شده تدبیر سال تحصیلی ۴۰۳-۱۴۰۲ بر اساس نگارش جدید ویرایش  براساس ساحت های سند تحول بنیادین فرمت فایل word و قابل ویرایش(متناسب با تکمیل در سایت همگام کامل شده براساس ساحت های سند تحول بنیادین برنامه سالانه(فرم ۲)

جدول خود ارزیابی (فرم ۶)تقویم اجرایی (فرم۳)   قابل ویرایش

لینک دانلود دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲

در برنامه تدبیر کلیه فعالیت ها و اقدامات مدرسه باید در جهت ساحت های شش گانه و غایت تعلیم و تربیت باشد.بنابراین تربیت دانش کاملترین نمونه برنامه سالانه براساس سال جدید

با توجه به اهمیت و ضرورت راهنمایی در این برنامه اطلاع رسانی سمینار و کارگاه آموزشی فوق العاده “هدفگذاری” صورت می گیرد.

☑️ آموزش شیوه درست، علمی و عملی هدفگذاری

☑️ تعیین درست اهداف و شیوه رسیدن به آن

☑️ با تدریس دلچسب و عالی

تدوین شده:براساس بخشنامه های اعلام شده وزارت آموزش و پرورش(مدرسین تدبیر)

فهرست مطالب موجود در این برنامه کامل و جامع(از فرم ۱تا۶)

  1. پاورپوینت آموزش تکمیل خودارزیابی فرم شماره ۶
  2. پاورپوینت راهنماي مدير در ارتقاء كيفيت مديريت مدارس ابتدايي

تقویم اجرایی فعالیت های  پرورشی و تربیت بدنی در ۲۷ صفحه شامل :

عنوان برنامه ها و فعالیت هامناسبترین زمان اقدام

  1. مهمترین فعالیت ها و برنامه در  تیـر مـاه
  2. مهمترین فعالیت ها و برنامه در  مرداد مـاه
  3. مهمترین فعالیت ها و برنامه در  شهریور مـاه
  4. مهمترین فعالیت ها و برنامه در  مهر مـاه
  5. مهمترین فعالیت ها و برنامه در  آبان  مـاه
  6. مهمترین فعالیت ها و برنامه در  آذر  مـاه
  7. مهمترین فعالیت ها و برنامه در  دی  مـاه
  8. مهمترین فعالیت ها و برنامه در  بهمن  مـاه
  9. مهمترین فعالیت ها و برنامه در  اسفند  مـاه
  10. مهمترین فعالیت ها و برنامه در  فروردین  مـاه
  11. مهمترین فعالیت ها و برنامه در  اردیبهشت مـاه

برنامه عملیاتی در ۱۳۶ صفحه که شامل موارد زیر است :

فصل یک : مقدمه

مقدمه

سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

برنامه در افق چشم انداز ۱۴۰۴

اهداف دوره ابتدایی

اهداف طرح تدبیر

فصل دوم : مشخصات آموزشگاه

الف – شناسنامه آموزشگاه

ب- امکانات و تجهیزات

ج- مشخصات فیزیکی مدرسه

د ) نهادهای فرهنگی ، علمی ، هنری و مذهبی مرتبط با مدرسه

فصل سوم : نیروی انسانی

  1. مشخصات مدیر و کادر اداری
  2. فهرست کارکنان آموزشی و پرورشی آموزشگاه
  3. مشخصات نیروی اداری مدرسه در یک نگاه
  4. آمار معلمان و مشخصات آنان
  5. آمار دانش آموزان به تفکیک پایه
  6. آمار اعضای شوراهای موجود در مدرسه
  7. اعضای شورای مدرسه
  8. اعضای شورای معلمان
  9. اعضای شورای مالی
  10. اعضای شورای دانش آموزی
  11. اعضای شورای انجمن اولیا
  12. میزان سواد اولیا
  13. میزان جلب مشارکت های مردمی
  14. جدول تعیین نیازها و اولویت های مدرسه و تدوین اهداف
  15. تعاریف اصطلاحات

فصل چهـارم : تقـویم اجـرایی

  • تقویم اجرایی مدرسه در یک نگاه
  • جدول زمان بندی شورای مدرسه
  • جدول زمان بندی شورای معلمان
  • جدول زمان بندی انجمن اولیا و مربیان
  • جدول زمان بندی شورای دانش آموزی

فصل پنجم : برنامه عملیاتی

  • گام های تدوین برنامه سالانه و عملیاتی
  • فرم شماره ۲ برنامه پیشنهادی عملیاتی دبستان ( برنامه تدبیر )
  • تعلیم و تربیت اعتقادی ، عبادی و اخلاقی
  • تعلیم و تربیت اعتقادی ، عبادی و اخلاقی
  • تعلیم و تربیت اجتماعی و سیاسی
  • تعلیم و تربیت فناورانه
  • تعلیم و تربیت زیستی و بدنی
  • تعلیم و تربیت زیبا شناختی و هنری
  • تعلیم و تربیت اقتصادی و حرفه ای
  • جدول ماتریس وswot

فصل ششم : ضمائم و اسناد

میثاق نامه ها

  1. میثاق نامه وپایبندی اولیاء دانش آموزان دبستان
  2. میثاق نامه و پایبندی کارکنان دبستان
  3. میثاق نامه و پایبندی دانش آموزان دبستان

جدول تکمیل شده فرم ۶ جدید ویرایش جدید

  • ساحت تعليم و تربيت اعتقادي ،عبادي و اخلاقي
  • ساحت اجتماعي سياسي
  • ساحت علمي فناورانه
  • ساحت تربیت زیستی بدنی
  • ساحت زيبا شناختي وهنري
  • ساحت اقتصادي و حرفه اي

جدول عملیاتی شماره ۲ فرم برنامه سالانه ویرایش جدید

  1. جدول تکمیل شده ساحت تعليم و تربيت اعتقادي ،عبادي و اخلاقي
  2. جدول تکمیل شده ساحت اجتماعي سياسي
  3. جدول تکمیل شده ساحت علمي فناورانه
  4. جدول تکمیل شده ساحت تربیت زیستی بدنی
  5. جدول تکمیل شده ساحت زيبا شناختي وهنري
  6. جدول تکمیل شده ساحت اقتصادي و حرفه اي

جدول شماره ۴: خودارزیابی فعالیت ها:

  • جدول تکمیل شده خودارزیابی فعالیت های  ساحت تعليم و تربيت اعتقادي ،عبادي و اخلاقي
  • جدول تکمیل شده خودارزیابی فعالیت های  ساحت اجتماعي سياسي
  • جدول تکمیل شده خودارزیابی فعالیت های  ساحت علمي فناورانه
  • جدول تکمیل شده خودارزیابی فعالیت های  ساحت تربیت زیستی بدنی
  • جدول تکمیل شده خودارزیابی فعالیت های  ساحت زيبا شناختي وهنري
  • جدول تکمیل شده خودارزیابی فعالیت های  ساحت اقتصادي و حرفه اي

مدیران آموزشگاه باید در رابطه با اجرای طرح تدبیر شامل ویژگی های زیر باشند :

۱-انعطاف پذیری: یعنی  توانایی چیره شدن بر شرایط جدید ویافتن راه حل هایی برای مشکلات.

۱-  رقابت جویی: یعنی میل رقابت با دیگران ومحک زدن خود درمقابل دیگران .

۳- اعتماد به نفس: یعنی اعتماد به توانایی انجام دادن هر آنچه که مورد نظر فرد است.

۴-انگیزه :یعنی علاقه فرد به سخت کوشی برای رسیدن به اهداف .

بهترین نمونه دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲

بهترین نمونه فایل های دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲ مدیران گرامی ابتدایی را در سایتمان آماده و بارگذاری کرده ایم تا با دانلود آنها بتوانید گزارش خودتان را تدوین کنید.

تیم تخصصی ما سعی نموده است دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲ را که در سطوح ابتدایی تدوین می نماید  مطالب اجتماعی به صورت کمی ارائه دهد زیرا در این مقطع هنوز دانش آموز قادر به تفکیک ودرک بسیاری از مطالب به صورت مجزا نیست. بنابر این آنچه که لازم است تا یک دانش آموز بتواند ارتباط درستی با پیرامون خود برقرار کند با هم به او ارائه می شود که درواقع معلم مربوطه با بکار بستن این موارد در کلاس درس خود نتایج ملموس و چشمگیری خواهد یافت.

طرح تدبیر

دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲ ابتدایی

دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲ مدیران و معلمان ابتدایی را برای دانلود در سایت بارگذاری کرده ایم.

مدیران  مدارس , معاونان اجرایی , پرورشی و.. , مربی های عزیز , سرپرستان گرامی ، سایت تخصصی ما برای شما هم برنامه های ویژه ای در جهت تدوین و آماده سازی دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲ ، مدیر , معاون , سرپرس و مربی داشته و تعداد زیادی فایل منطبق بر آخرین ویرایش ها آماده سازی شده است و می توانید در مدت زمانی کمتر از یک دقیقه فایل مورد نظرتان را انتخاب کرده و دانلود کنید.

دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲ چطور انجام می گیرد ؟

در مقطع دبستان نیز برای اینکه بتوانید مستندات خوبی بنویسید باید ابتدا اشراف کافی داشته باشید که برنامه تدبیر چیست , چگونه نگارش میشود و برای دستیابی به چه اهدافی در ساختار آموزشی گنجانده شده است.

  1. سوال اصلی چیست ( قرار است چه مساله ای را بررسی کنید ) ؟
  2. برای پاسخ به این سوال چه اطلاعاتی نیاز دارید وچگونه آنها را بدست خواهید آورد ؟
  3. شاخص های مقایسه ای را چگونه تهیه می کنید
  4. آیا تحلیل و راهکار روشنی دارید ؟

دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲ و گزارش عملکرد معلمان

آموزگاران , دبیران و معلمان بخصوص آن دسته که تجربه زیادی در سیستم آموزشی کشور ندارند غالبا با روند تدوین دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲  آشنایی کافی را ندارند و اساسا فلسفه پیدایش سایتهایی مثل ما که این فایل های نمونه را در اختیار فرهنگیان عزیز قرار می دهند هم همین است تا با نحوه نگارش و تدوین دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲  , فرم های تدوین آن , مراحل و استانداردهای کلی آشنا شوید و بتوانید از آنها در جهت نگارش و تدوین گزارش خودتان استفاده کنید.

مراحل تدوین پاسخ به سوالات برنامه تدبیر به همراه نمونه ها

  1. مقدمه ای کوتاه در حد یک بند برای ورود به بحث بنویسید .
  2. سوال اصلی و سوالهای فرعی زیر مجموعه آن را مطرح نمایید .
  3. شواهد واطلاعات مورد نیاز برای پاسخ به سوالات مندرج در بند ۲ را ذکر نمایید
  4. در نگارش شرایط موجود خود را با شاخص ها مقایسه کنید.
  5. تجزیه وتحلیل خود از مقایسه انجام شده در چند بند  را بنویسید (حداکثر یک صفحه)
  6. نتیجه گیری را در یک بند بنویسید
  7. راهکارهای خودرابه وضوح ودر حد مقدورات وامکانات (قانون ،مالی و…)خودتان بنویسید .

چند توصیه برای نگارش و نوشتن دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲

  1. مطالب زاید را حذف کنید .
  2. مطالب فراموش شده را اضافه کنید
  3. مطالب را به ترتیب اهمیت مرتب کنید.
  4. کلمات واصطلاحات پیچیده را حذف و ساده نویسی کنید .
  5. مهمترین نکات را یکبار ابتدا وبار دیگر در انتهای گزارش ذکر کنید.
  6. مطالب مهم را با تاکید نوشته وبا علایمی مانند پر رنگ کردن برجسته نمایید.
  7. تا جایی که ممکن است از روشی بدیع و خلاق برای جذابیت دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲ استفاده کنید.
  8. اغراق نکنید و شعار ندهید .
  9. ازبکار بردن عبارات شاعرانه و مدح وستایش دیگران خود داری نمایید .
  10. دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲ معاون اجرایی, مربی بهداشت, معاون فناوری, مشاور

در نگارش برنامه به نکات زیر توجه فرمایید :

  1. احساسات شخصی خود را در گزارش ذکر نکنید . سعی کنید قضاوت نکنید.
  2. در سراسر متن ،هدف اصلی گزارش را فراموش نکنید .( حاشیه روی نکنید ).
  3. از به کار بردن افعال مجهول در نگارش دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲ ابتدایی خودداری کنید مانند: گفته شده است …..ازارایه اطلاعات غیر واقعی (به ویژه اعداد وارقام ) بپرهیزید .

دانلود فایل های دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲

همکاران گرامی و فرهنگیان عزیز شما میتوانید فایل های ابتدایی و دبستان را مشاهده کرده و در نهایت از دسته بندی انتخابی فایل یا فایل های مورد نظرتان را انتخاب کرده و دانلود نمایید.

فایل هایی که ما برای شما آماده سازی کرده ایم به همت جمعی از فرهنگیان و همکاران عزیز تدوین شده اند و برخی از آنها رممکن است رایگان قابل دانلود بوده و برخی با پرداخت مبلغ اندکی قابل دانلود خواهد بود .بخشی از هزینه های پرداخت شده از طرف شما در نهایت جهت ارتقاء کیفیت خدمات و. تهیه فایل های بهتر و بیشتر صرف خواهند شد.

دانلود رایگان دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲

همکاران گرامی که در بخش آموزش ابتدایی و دبستان فعالیت میکنند لازم است توجه داشته باشند که فایل های آموزشی در صورت تماس و هماهنگی برای بخشی از فایل های ما مقدور میباشد و میتوانید با اطمینان و برایگان این گزارشات را تماس گرفته و دانلود کنید.

تدوین و دانلود دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲

تدوین برنامه سالانه در دوره دبستان باتوجه به این رسالت می باشد که نهاد آموزش و پرورش به عنوان مؤثرترین نهاد در اجتماعی کردن افراد جامعه نقش مهمی را ایفا می کند.حالا با تدوین گزارشات مفید ویژه معلمان دبستان بسیاری از نقص ها را کم کنیم  چون عملکرد اشتباه این نهاد تاثیر مستقیم بر روی سایر نهادهای جامعه خواهد داشت. اگر مدارس کار کرد اجتماعی کردن افراد را به درستی انجام ندهند ، افرادی به جامعه تحویل می دهند که نه تنها یک شهروند وظیفه شناس برای جامعه نخواهد بود بلکه به وظائف خود در آینده به عنوان پدر و مادر آگاه نیست و موجبات نابسامانی اجتماعی را فراهم می سازد ما در این گزارشات سعی می نماییم این رسالت آموزش و پرورش را بخوبی پوشش دهیم.

طرح تدبیر

کلیه ساحت هایی که توضیحات آن در فایل دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲ موجود است

به ترتیب عبارتند از :

 ساحت۱) تعليم و تربيت اعتقادی، عبادی و اخلاقی در دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲ :

اهداف دوره دوم :۱-بادرک مفهوم اولیه هریک از اصول دین، پذیرش واحساس تعلق خاطر خود نسبت به آن را نشان دهد.۲-با مطالعه روش زندگی وآموزه های اخلاقی پیشوایان دینی (عزت نفس ،تکریم والدین ،احترام به طبیعت ودیگران،وفای به عهد)وشناخت احکام موردنیاز الگوهایی را برای عمل صالح شناسایی ودر زندگی به کار گیرد.۳-با قرائت صحیح وروان ،درک مفاهیم عینی وانس با قران کریم ،آموزه های آن را در زندگی به کار گیرد

ساحت(۲): تعليم و تربيت اجتماعی  و سیاسی در دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲ :

اهداف دوره دوم :۱-با شناخت حقوق ومسولیت خود در زندگی خانوادگی واجتماعی وبکار گیری رفتار سازنده ومسالمت جویانه ،از قوانین ومقررات به صورت آزادانه وسازنده پیروی کند .۲-با شناخت تغییرات محیط طبیعی واجتماعی در گذر زمان ،تاثیر آن را در زندگی خودتبیین کند.۳-با کسب مهارت های شهروندی ،نقش ها و وظایف خودرا در قبال جامعه محلی با مشارکت در فعالیت ها وبرنامه هایزیست محیطی ،فرهنگی ,سیاسی انجام دهد

ساحت(۳): تعليم و تربيت علمی و فناورانه در دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲ :

اهداف دوره دوم :۱-با استفاه از مهارت های کار علمی وتفکر ,پدیده های طبیعی (آیات الهی ) والگوها وروابط ریاضی را مطالعه کند ونتایج آن را برای حل مسائل روزمره زندگی بکار گیرد.۲-باستفاده از مهارت های کار با دیگران ایده ها ویافته های حاصل از فعالیت های علمی – پژوهشی (فردی وگروهی )را با دیگران به مشارکت بگذارد .۳-با استفادهاز یافته های علمی وفناورانه وبهرگیری از مهارتهای پایه فناوری ،کالاها ووسایل مورد استفاده در زندگی روزمره را بررسی وایده هایی برای کیفیت واستفاده مسولانه از منابع پیشنهاد کند.

ساحت(۴): تعليم و تربيت زیستی  و بدنی در دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲ :

اهداف دوره دوم :۱-با شناسایی ویژگی ها،نیازها،وتوانمندی های جسمی_حرکتی وروانی خود، الگوی رفتاری مناسب با موقعیت های مختلف را انتخاب کند وسطح سلامت وشادابی خود را ارتقا دهد۲-با مشارکت در طرح ها وبرنامه های بهداشت، سلامت ،تفریحات سالم ،تربیت بدنی وفعالیت های ورزشی ،تاثیر گذاری آن را بر سلامت خود ودیگران مورد بررسی قرار دهد۳-با شناسایی محیط زندگی خود ،تاثیر الگوی رفتاری خویش بر محیط زیست به مثابه آیات الهی را تبیین کند وعملکرد خود را بهبود بخشد.

ساحت(۵): تعليم وتربيت زیبایی شناختی و هنری در دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲ :

اهداف دوره دوم :۱-با شناسایی ودرک اهمیت عناصر زیباییساز در پیرامون خود،فضای زندگی خویش را بهبود بخشد. ۲-با خلق یک اثر هنری با استفاده از معیارهای زیبا شناسی ،قدرت خیل ,تجسم وایده پردازی خود را تقویت کند .۳-با شناخت اصول اولیه زیبا شناختی ,یک پدیده طبیعی یا اثر هنری را بررسی وچگونگی آن را برخود توصیف کند.

ساحت(۶): تعليم وتربيت اقتصادی وحرفه ای در دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲ :

اهداف دوره دوم :۱-با شناسایی مفاهیم عموی اقتصاد(تولید،توزیع ،ومصرف)ودرک نقش مسولیت پذیری وانضباط مالی در فعالیت های اقتصادی ،روش هایی را برای حل مسائل ساده اقتصادی شناسایی کند وبکار گیرد۲-با کسب مهارت های اصلی کار آفرینی ،قدرت تخیل وخلاقیت خود را برای تولید یک محصول یا خدمت اجرا ونتایج آن را تحلیل کند .۳- با درک مفاهیم اخلاق اقتصادی (کاروتلاش ،رعایت حق الناس ،نیکو کاری ،امانت داری ،پرهیز از اسراف وتبذیر )،رفتار خود در زندگی شخصی وارتباط با دیگران را بر مبنای آن سامان دهد وعمل کند.

دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲ و بخشنامه ها

در سال تحصیلی اخیر نیز بخشنامه دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲ همانند سال ها و ادوار گذشته است..و اگر بخشنامه تغییر کند ما هم فایل ها را ویرایش می کنیم. بنا بر این شایسته است معلمان و معاونین محترم هر چه سریعتر به تنظیم و تدوین برنامه خود اقدام نموده و آن را در سایت آموزشی ما ثبت نمایند. بدیهی است اقدامات سریعتر و با کیفیت تر مدیران ابتدایی می تواند روند رو به رشدی در رسیدن به اهداف آموزشی و پرورشی واحد آموزشی شان در راستای سند تحول بنیادین باشد.

دانلود فایل | دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲

در رابطه با آنچه بیان گردید سایت آموزشی ما پکیج کاملی از دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۴۰۳-۱۴۰۲ را تنظیم و تدوین نموده است و جهت استفاده عزیزان در سایت بار گزاری نموده است. معلمان محترم می توانند جهت استفاده و بهره مندی از این فعالیت ها از سایت ما خرید نمایند.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

19 − 15 =

0