تابلو بوم و شاسی یا پوستر دیواری و سقفی!

از ابزار مختلفی می توان برای زیباسازی دکوراسیون داخلی بهره برد، تابلو ها گرفته یا پوسترها، همه قابل استفاده برای این امر هستند. تابلو بوم و تابلو شاسی از مهم ترین تابلوهای مورد استفاده و پوستر دیواری و پوستر سقفی از مهم ترین پوسترها محسوب می شوند.

نکته بارز در مورد تابلو ها و پوستر ها در آن است که همه ابزار فوق از دسته وسایل ارزان برای زیبایی دکوراسیون هستند. همچنین تهیه و نصب آن ها بسیار ساده می باشند. تفاوت تابلو بوم با تابلو شاسی در جنس بوده و هر دو کارایی یکسانی دارند. در پوستر دیواری با پوستر سقفی نیز بایستی این امر را در نظر گرفت که طرح ها و موضع مورد نصب این پوسترها متفاوت بوده، در کارایی این دو نوع پوستر تفاوتی با یکدیگر ندارند.

با خرید تابلو بوم و تابلو شاسی لودیکور محیطی زیبا برای خود فراهم آورید!

حال در ادامه به معرفی هر یک از محصولات فوق در زمینه دکوراسیون داخلی می پردازیم.

پوستر دیواری

پوستر دیواری نوع خاصی از دیوارپوش ها بوده که کاربرد گستردگی پیدا کرده است. این محصول دکوراسیون داخلی به خاطر ارزان بودن و قابلیت نصب آسان بسیار مورد اقبال قرار گرفته و زیبایی فراوای را برای دکوراسیون فراهم می اورد. طرح های مورد استفاده برای پوسترها بایستی هماهنگی و هارمونی با ابزار و وسایل منزل را داشته باشد. این امر می تواند در زیباتر شدن محیط بسیار تاثیر داشته باشد.

پوستر سقفی

با پوستر سقفی می توانید سقفی رویایی را برای خود فراهم آورید. بدون شک درج تصاویر زیبا بر روی سقف می تواند دکوراسیونی شیک و بی همتا را برای شما رقم زند. طرح های پوستر سقفی در اتاق خوای کودک طرح های زیبایی است که باعث شادی کودکان می شوند و در رشد و نمو این گروه سنی بسیار تاثیرگذار است. طرح ها فرشتگان و ماه و ستاره برای اتاق کودک از دسته طرح های بسیار زیبا محسوب می شود.

با پوستر سقفی لودیکور به بهترین نحو ممکن دکوراسیون مطلوب را فراهم آورید.

تابلو بوم

تابلو بوم از دسته تابلوهای پر کاربرد برای دکوراسیون محسوب می شود و جنسی کنواس دارد. این جنس خاص قابلیت های منحصر به فرد نظیر قابلیت شست و شو را برای تابلو فراهم می آورد. تابلو بوم همانند تابلو نقاشی با جزئیات بالا تصویر را برای دید عموم فراهم می کنند. در مکان های مسکونی، اداری و تجاری به خوبی می توان از این تابلوها بهره برد.

تابلو شاسی

یکی از ارزان ترین تابلوهای مورد استفاده برای دکوراسیون، تابلو شاسی است. این نوع تابلو ها به خاطر آن که جنس ارزان داشته، قیمت تمام شده ارزان را برای استفاده کنندگان فراهم می آورد. تابلو شاسی قدمت بیشتری در بین تابلوهای مورد استفاده داشته و در بسیاری از مکان ها به صورت گسترده استفاده می شوند.

پیشرفت صنعت چاپ، امکان درج و نمایش طرح های مختلف بر روی انواع محصولات دکوراسیون داخلی را فراهم کرده است. این در حالی است که قدرت تجهیزات امکان طبیعی تر چاپ نمودن را برای این محصولات فراهم کرده است. طرح های بسیاری نیز برای آن ها فراهم شده، با این وجود قابلیت سفارشی سازی چاپ بر روی محصولات وجود دارد. از این رو به شکل دلخواه با طرح های زیبایی که خودتان به واحد چاپی می دهید، می توانید طرح دلخواه را برای دکوراسیون مطلوب خود تهیه و اجرا نمایید.

برای خرید محصولات دکوراسیون داخلی اعم از پوستر یا تابلو، می توانید به صورت حضوری یا غیر حضوری اقدام نمایید. در خرید حضوری شما صرفا با رجوع به واحدهای ارایه کننده محصولات یا مراکز چاپی می توانید طرح دلخواه را برای خود فراهم آورید. روش های غیر حضوری نیز با گسترش فضای اینترنت کمک شایانی به افراد کرده است. در این زمینه وب سایت های آنلاین محصولات دکوراسیون داخلی را به شکل دسته بندی شده برای افراد گرد آوری کرده و افراد می توانند از ان ها برای خرید استفاده نمایند.

در وب سایت های آنلاین امکان دیدن محصول با جزئیات آن وجود داشته و می توان محصولات را با یکدیگر مقایسه نمود که این امر انتخاب آسان و بهتر را فراهم می نماید. این در حالی است که اگر بخواهید به صورت حضوری خرید را انجام دهید، مقایسه محصولات کمی دشوار است. همچنین سفارش به صورت غیر حضوری در زمان کوتاه تر و هزینه کمتر برای شما انجام می شود.

واحدهای چاپی معتبر امکان چاپ به صورت سفارشی را نیز دارند، یعنی آن که شما می توانید طرح با کیفیت خود را به واحد چاپی ارسال نموده و آن را در سریعترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

با خرید محصولات دکوراسیون داخلی به شکل زیبا، محیط را آراسته نموده و از دیدن محیط زندگی خود لذت ببرید.

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

4 + 6 =

0