با بهترین مکمل های تقویت جنسی بدون عوارض در ایران آشنا شوید

مکمل های تقویت جنسی به روش های مختلفی از قبیل تاخیر در انزال، افزایش انرژی، افزایش میل جنسی و … به بهبود تجربه جنسی افراد کمک می کنند. در ادامه با بهترین مکمل های تقویت جنسی گیاهی و بدون عوارض آشنا خواهید شد.

شراب زبیب رضوی

شراب زبیب یا شراب رضوی فرآورده ای است سرشار از مواد با طبع گرم و مغذی که موجب تقویت عمومی بدن شده و در ضعف ها و خستگی های مفرط در زمان سالخوردگی و دوره نقاهت بیماری ها بسیار مفید می باشد. شراب زبیب از دیدگاه طب سنتی تنها نوشیدنی است که مصرف آن همراه با غذا مجاز دانسته شده و توصیه می گردد.

ترکیبات شراب زبیب رضوی عبارتند از:

دارچین, زعفران, زنجبیل, سنبل الطیب, سنبل رومی, عسل مصفی, عصاره کشمش, کاسنی, مصطکی, میخک

قرص جنطیانا

قرص جنطیانا یک فرآورده کاملا گیاهی تولید شرکت داروسازی حکیم مومن تبریزی است که جهت تقویت عمومی بدن، جلوگیری از انزال زودرس و تقویت جنسی آقایان مورد استفاده قرار می گیرد. این قرص از دارچین، میخک، سنبل الطیب و بهار نارنج تشکیل شده است. اسانس های موجود در گیاه دارچین، ضد میکروب، ضد تب و آرامبخش هستند و سبب تسریع آزاد شدن آدرنالین افزایش قند خون و کاهش فشار خون با قدرت کم می شوند. همچنین اسانس موجود در میخک، سنبل الطیب و بهار نارنج سبب کاهش درد، آرامبخش، افزایش اشتها و رفع اسپاسم های شکمی می شوند.

قرص آفرودیت

قرص آفرودیت گل دارو تهیه شده از مواد موثره گیاهانی همچون زعفران، زنجبیل، دارچین و خارخاسک می‎باشد که در آقایان موجب رفع ناتوانی‎های ج ن س ی، ان زال زودرس و افزایس تمایلات ج ن س ی آن‎ها خواهد شد. همچنین مصرف این فرآورده در افزایش میل ج ن س ی بانوان نیز موثر می‎باشد. قیمت قرص آفرودیت از قیمت قرص آفرودیت خارجی بسیار کمتر بوده و دارای اثراتی کاملا مشابه می باشد.

اثرات قرص آفرودیت گل دارو:

  • پیشگیری از ان زال زودرس و ناقص
  • افزایش میل ج ن س ی در بانوان
  • برطرف نمودن ناتوانی ج ن س ی
  • محرک قوای ج ن س ی آقایان
  • افزایش تعداد اسپرم

کپسول تاخیر جنسی دیلی کیم

انزال زودرس Premature Ejaculation عبارت است از انزالی که زودتر از زمان دلخواه زوجین به انجام می رسد و باعث نارضایتی زوجین می گردد. انزال زودرس شایع ترین اختلال جنسی در مردان زیر ۴۰ سال است. در بسیاری از کشورهای توسعه یافته که امکان آمارگیری در این زمینه وجود دارد، برآورد تعداد مبتلایان به این عارضه بین ۳۰ تا ۷۰ درصد از کل جمعیت مردان می باشد. مردی که در بیش از نیمی از مقاربت های خود دچار انزال زودرس شود، جز این دسته قرار می گیرد.

بر طبق آمار علت اصلی بسیاری از طلاق ها در زوج های جوان همین اختلال در روابط زناشویی است. بنابراین درمان این اختلال موجب استحکام روابط عاطفی و روحی زوجین می گردد. کپسول تاخیر جنسی کیمیاگر (کپسول تاخیری دیلی کیم) یک محصول گیاهی است که بر پایه تجربیات موفق بر گرفته از طب سنتی تهیه شده است و با کم کردن حساسیت اندام تناسلی موجب کمک به رفع انزال زودرس در مردان می گردد.

ویژگی های قرص تاخیری دیلی کیم کیمیاگر:

 

  • مخصوص تـاخیـر در انـزال
  • اولین کپسول تـاخیـری مجوز دار در ایران
  • تـاخـیری حدود ۳۰ الی ۴۵ دقیقه
  • بدون عوارض جانبی
  • این دارو کاملا گیاهی می باشد و هیچ گونه عوارضی ندارد.
  • کپسول با اثر بخشی حدود ۳۰ الی ۴۵ دقیقه برای تمامی گروه های سنی قابل استفاده می باشد.
  • کپسول KIMIAGAR عملکرد ۱۰۰% تضمینی دارد، این کپسول بدون عوارض جانبی می باشد.

کپسول روجینسینگ

کپسول روجینسینگ قائم دارو با بهره مندی از مواد موثره گیاه جینسینگ در افزایش توان فیزیکی و ذهنی آقایان نقش مهمی ایفا می کند. واضح است که افزایش کلی توان عمومی و بالا بردن سطح انرژی بدن می تواند باعث بهبود فعالیت جنسی نیز گردد.

ویژگی های کپسول روجینسینگ قائم دارو:

  • ۱۰۰ درصد طبیعی و فاقد نگهدارنده های شیمیایی و رنگ های مصنوعی
  • بالا بردن مقاومت طبیعی بدن در برابر استرس های فیزیکی و شیمیایی
  • درمان خستگی، ضعف عمومی بدن و افسردگی ملایم
  • درمان مشکلات نعوظ مردان و تقویت جنسی
  • نرمال کردن وضعیت بدن و مغز
  • افزایش قدرت بدنی و ذهنی
  • کاهش دوران نقاهت بیماری
  • افزایش تعداد اسپرم

قرص ال آرژینین ۵۰۰

آرژنین در آجیل و دانه های روغنی مثل بادام زمینی و بادام به وفور یافت می شود. همچنین می توان مقداری آرژنین در شکلات و کشمش نیز پیدا نمود. آرژنین یک آمینواسید نیمه ضروری است. آرژنین سازنده بلوک پروتئنی است که باعث اتساع عروق می شود و هم اکنون می دانیم که ارژنین ماده ی اولیه گاز نیتریک اکسید است.

ارژنین جزء آن دسته از آمینو اسیدهاست که بدن قادر به ساختن آن به صورت طبیعی نیست و باید مقدار مورد نیازش را از خارج تامین کند. به همین دلیل بسیار مهم است که دقت کنیم تا وعده های غذایی غنی از آرژنین باشند.

آرژنین چه وظیفه ای در بدن به عهده می گیرد و تحقیقات دانشمندان چه مدارکی را در حمایت از این آمینو اسید ارائه می دهد؟

آرژنین برای به انجام رسیدن بسیاری از پروسه های مربوط به فیزیولوژی عضلات ضروری است. این پروسه ها شامل ترشح هورمون ها، افزایش تولید هورمون رشد و پاکسازی و دفع سموم تولید شده در بدن و سیستم دفاعی بدن در مقابل امراض است.

به دلیل این که آ رژنین ماده اولیه و تشکیل دهنده نیتریک اکسید است: اغلب به منظور تقویت قوای جنسی نیز استفاده می شود.

مکمل های حاوی آرژنین به سبب اینکه آرژنین توانایی تولید نیتریک اکسید را دارد در بین مردم رواج یافته اند و همچنین این آمینو اسید قادر به پاکسازی رادیکال های آزاد از خون و بهبود عملکرد سیگنال های سلول های عضلانی و رها سازی هورمون رشد، حمایت از کلسترول خوب و تنظیم متابولیسم چربی و سطح نمک در بدن است.

بدن سازان باید به دلیل خاصیت تعدیل نمک نیز به آرژنین علاقمند باشند زیرا از دست ندادن آب زیر پوست که به دلیل احتباس آب و نمک در بدن اتفاف می افتد باعث می شود تا بدن ظاهری نرم و پف آلود داشته باشد و عضلات صاف و فاقد برآمدگی به نظر برسند. حفظ نیتروژن بوسیله مصرف نیتروژن مسئله ای است که بین بدن سازان و دانشمندان مورد توافق است. هم چنین اعتقاد بر این است که آرژنین قطعا برای رشد مؤثر است که به سبب توانایی در اتساع عروق و سهم آن در سنتز پروتئین است.

قرص ویگورمن

قرص ویگورمن شرکت سیمرغ داروی عطار یک ترکیب گیاهی و موثر جهت کمک به ناتوانی جنسی آقایان، افزایش میل جنسی و درمان اختلال نعوظ، افزایش تولید اسپرم و افزایش تولید طبیعی تستوسترون و کمک به رفع خستگی جسمی و ذهنی در آقایان است.

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

86 + = 92

0