دندانپزشکی زیبایی در تهران

انتخاب یک مرکز دندانپزشکی زیبایی مناسب در تهران می تواند در درمان موفق برای بیماران بسیار موثر باشد.

مراکز متعددی در تهران اقدام به درمان های دندانپزشکی زیبایی می کنند. مرکز دندانپزشکی دکتر سعید کریمی یکی از معتبر ترین مراکز درمان های دندانپزشکی زیبایی در تهران محسوب  می شود.

کلینیک دندانپزشکی دکتر سعید کریمی یکی از معتبر ترین مراکز دندانپزشکی در تهران محسوب می شود. ایشان دندانپزشک زیبایی و مستر ایمپلنت می باشد که برای درمان های دندانپزشکی از به روز ترین و مدرن ترین روش های درمانی بهره می برند. بهره بردن از فناوری های دیجیتال برای درمان انواع نقص های دندانی از مزیت های درمان در کلینیک فوق تخصصی دکتر سعید کریمی است.

مرکز دندانپزشکی زیبایی بایستی چه ویژگی های داشته باشد؟

برای انتخاب یک واحد دندانپزشکی زیبایی معتبر بایستی به معیارها و ویژگی هایی توجه نمود. از جمله این موارد می توان به امکانات مرکز دندانپزشکی اشاره نمود. استفاده از مرکز کد کم و داشتن امکان ساخت ریسوریشن های دندانی به صورت سه بعدی یکی از معیارهای انتخاب مرکزی معتبر باشد. دکتر سعید کریمی نیز همگام با دندانپزشکان روز در این زمینه اقدام به راه اندازی مرکز کد کم و ساخت انواع ریستوریشن های دندانی به صورت سه بعدی می نماید.

از دیگر مواردی که بایستی یک مرکز معتبر داشته باشد، ارایه خدمات در محیطی مناسب با بیماران است. ارایه خدمات متناسب با سنین مختلف در محیطی بهداشتی و آرامش بخش از مواردی است که یک واحد معتبر دندانپزشکی بایستی رعایت نماید.

ارایه مجموعه خدمات دندانپزشکی زیبایی

درمان های دندانپزشکی زیبایی بسیار متنوع بوده که یک واحد دندانپزشکی معتبر بایستی مجموعه درمان های مختلف را برای بیماران ارایه دهد. به عنوان مثال بیمارانی که به دنبال سفید کردن دندان ها هستند، بایستی خدمات را دریافت نمایند. یا برخی از بیماران به دنبال خدمات لمینت دندان، لمینت کامپوزیتی و یا روکش های دندانی زیبا هستند. یک واحد دندانپزشکی معتبر بایستی انواع خدمات دندانپزشکی را ارایه دهند.

سطح خدمات دارای تنوع روش درمانی نیز می باشند، به عنوان مثال خدمات ارتودنسی دندان را در نظر بگیرید. برخی به دنبال روش های جدیدی نظیر ارتودنسی نامریی هستند که در طی درمان سیم بندی ارتودنسی معمول را ندارد و می تواند مشکلات زیبایی را برطرف نماید. واحد دندانپزشکی زیبایی معتبر بایستی از به روز ترین روش های درمانی برای بیماران خود استفاده نماید.

داشتن دندانپزشکان مجرب از امتیازات یک مرکز دندانپزشکی زیبایی معتبر است

بهره بردن از دندانپزشکان مجرب و با تخصص روز از معیارهای برتری یک واحد دندانپزشکی است. همواره بیماران به دنبال پیدا کردن بهترین دندانپزشک زیبایی تهران یا ایران هستند. این که یک واحد دندانپزشکی از دندانپزشکان متخصص و ماهر استفاده نماید و ارایه خدمات دندانپزشکی متناسب با سطح دانش روز باشد را بایستی بیماران در نظر داشته باشند.

کاشت ایمپلنت دندان برای جبران بی دندانی

یکی از درمان های مرسوم برای زیبایی دندان ها، جبران دندان های از دست رفت است. به جرات می توان گفت، ایمپلنت دندان بهترین روش برای جبران دندان های از دست رفته می باشد. در کاشت دندان با قرار دادن پایه ایمپلنت در استخوان فک توسط متخصص ایمپلنت، اتصال و جوش بین استخوان فک و ایمپلنت برقرار می شود و شرایطی همانند دندان طبیعی برای بیمار فراهم می شود. کاشت دندان به صورت چند مرحله ای انجام می شود.

حال آن که با پیشرفت روش های کاشت ایمپلنت دندان، روش های نو و جدید که رضایت خاطر بیشتر بیمار را به همراه دارد، ایجاد شده است. از این روش ها می توان به روش کاشت ایمپلنت بدون جراحی و درد که به روش ایمپلنت پانچی موسوم است، اشاره نمود. در کاشت ایمپلنت بدون جراحی با پانچ کردن لثه و کاشت ایمپلنت فرایند انجام می شود. حال آن که این روش درمانی در مورد همه ی افراد قابل استفاده نیست.

دندانپزشکی دیجیتال از مزایای یک دندانپزشکی زیبایی معتبر است

استفاده از تجهیزات دیجیتال از معیارهای انتخاب یک مرکز معتبر در زمینه دندانپزشکی زیبایی است. فناوری های دیجیتال امکان درمان دقیق تر و با درد و خونریزی کم تر را فراهم کرده است. درصد موفقیت درمان با این روش ها به شکل محسوسی افزایش پیدا کرده است. استفاده از فناوری هایی نظیر کد کم و یا لیزر دندان و استفاده از تصویر برداری های سه بعدی دهانی از جمله موارد کاربرد دندانپزشکی دیجیتال است.

توجه به حقوق بیماران

رعایت حقوق بیماران از جمله مواردی است که یک دندانپزشکی معتبر بایستی رعایت نماید. ارایه متریال و موارد با کیفیت را بایستی دندانپزشکی رعایت نماید. در بازار مواد با درجه کیفیت متفاوتی وجود دارد که واحد دندانپزشکی بایستی از مواد با کیفیت برای افزایش طول عمر درمان دندانپزشکی استفاده نماید. رعایت زمان بندی برای بیمار و درمان درمحیطی بهداشتی و آرامش بخش را برای انتخاب یک واحد دندانپزشکی معتبر در نظر داشته باشید.

جهت خدمات دندانپزشکی می توانید به دندانپزشکی دکتر سعید کریمی به نشانی تهران – بلوار افریقا (جردن) – بالاتر از پمب بنزین – کوچه تندیس – پلاک ۴ – واحدهای ۱و ۲  مراجعه نمایید و جهت اطلاعات تکمیلی به وب سایت دکتر سعید کریمی  به نشانی  www.drskarimi.com مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن های۰۲۱-۸۸۸۸۸۵۹۰ و ۸۸۸۸۴۵۴۶  تماس حاصل نمایید

 

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

68 − 63 =

0